مشاركة مميزة

Privacy Policy for كن مدون If you require any more information or have any questions about our privacy policy, please feel free to contact us by http://cnmu.blogspot.com/p/c.html .   At كن مدون , the privacy of our visitors is of extreme importance to us. This privacy policy document outlines the types of personal information is received and collected by كن مدون and how it is used.  Log Files Like many other Web sites, كن مدون makes use of log files. The information inside the log files includes internet protocol ( IP ) addresses, type of browser, Internet Service Provider ( ISP ), date/time stamp, referring/exit pages, and number of clicks to analyze trends, administer the site, track user’s movement around the site, and gather demographic information. IP addresses, and other such information are not linked to any information that is personally identifiable.  Cookies and Web Beacons  كن مدون does use cookies to store information about visitors preferences

كلمات اغنية اي كي 47 سلايفر 2020

 كلمات اغنية اي كي 47 سلايفر 2020



في ما يلي تقرأ كلمات اغنية اي كي 47 من غناء الرابر سلايفر , حصد تراك اي كي حوالي 13 الف مشاهده في اول يوم من نشره , اغنية اي كي 47 من انتاج سلايفر

كلمات اغنية اي كي 47 سلايفر

نقطه و من اول السطر
احنا مش نقطه في بحر
خطه مدروسه بقالها زمن
احنا ندوسك احنا البلد
بهزأ الكل بالأدب.. و زي ما تيجي
مفيش عشم انت مش زميلي
حلك من الأفلام انا موسيقي
سكه و دغري انا جامد بس عشان 
و انتي معاه لسه لسه بترقصيلي
و ننسى الجروح دي عشان بنروح
الأوضه عتمه ولا احنا بنموت
روحنا باهته الناس نسيوك
هعمل Mute



في ايدي Ak47 انا البابا
خمسه في عين الناس عشان الناس بصاصه
اخاف من الحسد خوف لكن مهابش رصاصه
انا سلايفر لو هموت لسه عقول الناس حفظاني
نيجا فيرسي نار كلم المطافي
نيجا رابي حار حلك من ارقامي
تكسب مهما تكسب بس الا احترامي
الكلمه واحده و مسحبهاش انا القاضي
انا الموت.. انا الحقيقه
انا الصوت.. و عم جيلك



انا الروح.. من موسيقى
انا سلايفر لو بتسمع نيجا انا بغنيلك
انا ديلر المزيكا تقضي مني عشان تتكيف
سقف الطموح دا تحت رجلي انا السيد
حاره كانت الموجه نيجا صعب تزيف
يميني خنجر شولتي خوجه تقرب انت ميت
ساعتي استثمار 
لو عجباني تبقى بتاعتي نيجا و مبدفعش اقساط
متجيبتش سيرتي مفيش بيننا حوار
انت مش زميلي و احنا مش صحاب


قرأ الزوار ايضا : كلمات اغنية ماشي ابو الانوار 2020

ملعومات قد تهمك عن الرابر او المغني سلايفر 

  • انضم سلايفر الي اليوتيوب في 26‏/04‏/2016
  • عدد مشتركيين قناة سلايفر علي يوتيوب 16.4 الف
  • عدد مشاهدات قناة سلايفر علي يوتيوب فقط 561,454 مشاهدة
  • سلايفر في سن الثلاثينات
  • اول اغنية للرابر سلايفر علي يوتيوب قناة من حوالي سنتين


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

حقائق عن يحيي عزام او يايا

معني كلمات اغنية الجميزه

كلمات اغنية بكلمك مش بترد