مشاركة مميزة

Privacy Policy for كن مدون If you require any more information or have any questions about our privacy policy, please feel free to contact us by http://cnmu.blogspot.com/p/c.html .   At كن مدون , the privacy of our visitors is of extreme importance to us. This privacy policy document outlines the types of personal information is received and collected by كن مدون and how it is used.  Log Files Like many other Web sites, كن مدون makes use of log files. The information inside the log files includes internet protocol ( IP ) addresses, type of browser, Internet Service Provider ( ISP ), date/time stamp, referring/exit pages, and number of clicks to analyze trends, administer the site, track user’s movement around the site, and gather demographic information. IP addresses, and other such information are not linked to any information that is personally identifiable.  Cookies and Web Beacons  كن مدون does use cookies to store information about visitors preferences

كلمات اغنية الجدع عمر كمال 2020

كلمات اغنية الجدع عمر كمال 2020

كلمات اغنية الجدع عمر كمال 

في ما يلي تقرأ كلمات اغنية الجدع من فيلم زنزانه 7 للمطرب عمر كمال , وللمره الاولي للمطرب عمر كمال قام بمشهد تمثلي في فيلم زنازنه 7

 ليه الجدع لما بيقع .. بتكتر السكاكين 
شكرا لكل اللي خدع .. شكرا يا بني ادمين
ياللي مستني وقعتي .. جبل ولسه بصحتي
انا اللي قد الدنيا .. وقد السنين 


ياللي انت صابر علي الوجع 
اصبر كمان خليك جدع
بكره اللي ظلمك يجي يوم 
هيدوق كمان نفس الوجع
وانا وانا وانا تعبت من الجدعنه 
وانا وانا وانا. تعبت من النفسنه
وانا وانا وانا لو اعيش مليون سنه 
انا انا انا انا هفضل زي منا 


شكرا لناسي اللي كانوا مستضعفني 
وفي عز وقت الجد كانوا حاطيين عليا 
بكره الحساب يجمع خليكوا مستنيني 
هفضل علي رجلي واقف انا لسه ميه ميه


وابن الاصول لو يوم يميل والدنيا قلبت وشها 
عمره ما يسند علي العويل ربك مسيره يفكها 
وانا وانا وانا تعبت من الجدعنه 
وانا وانا وانا تعبت من النفسنه
وانا وانا وانا لو اعيش مليون سنه 

انا انا انا انا هفضل زي منا

قرأ الزوار ايضا : كلمات اغنية ما اخترتش اهلي ولا اصحابي


معلومات عن الطرب عمر كمال بعد اصدار اغنية الجدع من مسلسل زنزانه 7

  • حصدت اغنية الجدع للمطرب عمر كمال في اليوم الاول لها علي يوتيوب 250 الف مشاهده
  • عدد مشتركيين قناة عمر كمال قبل اصدار اغنية الجدع كان 1.01 مليون مشترك
  • عدد مشتركيين عمر كمال علي بعد اصدار اغنية الجدع من مسلسل الزنزانه اصبح 1.02 مليون مشترك
  • انضم عمر كمال الي اليوتيوب في 2012/9/21
  • تم اصدار اغنية الجدع في تاريخ 2020/9/25
  • اول اغنية لعمر كمال علي يوتيوب كانت من حوالي 7 سنوات

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

حقائق عن يحيي عزام او يايا

معني كلمات اغنية الجميزه

كلمات اغنية بكلمك مش بترد