مشاركة مميزة

Privacy Policy for كن مدون If you require any more information or have any questions about our privacy policy, please feel free to contact us by http://cnmu.blogspot.com/p/c.html .   At كن مدون , the privacy of our visitors is of extreme importance to us. This privacy policy document outlines the types of personal information is received and collected by كن مدون and how it is used.  Log Files Like many other Web sites, كن مدون makes use of log files. The information inside the log files includes internet protocol ( IP ) addresses, type of browser, Internet Service Provider ( ISP ), date/time stamp, referring/exit pages, and number of clicks to analyze trends, administer the site, track user’s movement around the site, and gather demographic information. IP addresses, and other such information are not linked to any information that is personally identifiable.  Cookies and Web Beacons  كن مدون does use cookies to store information about visitors preferences

كلمات اغنية ماشي ابو الانوار و ليل بابا 2020

كلمات اغنية ماشي ابو الانوار و ليل بابا 2020

ابو الانوار , ليل بابا - ماشي 
في ما يلي تقرأ كلمات تراك ماشي للرابر ابو الانوار بالتعاون مع ليل بابا من انتاج ار ستيديو , ولاول مره تصحد اغنية لابو الانوار 20 الف مشاهده في اول 30 دقيقه فقط لها علي يويتوب , وقناة ابو الانوار لديها 184 الف مشترك 

كلمات اغنية ماشي ابو الانوار وليل بابا 

انا ماشي 
بس ممكن اجي بعدين
و ممكن اسأل بعدين
نتعاتب بس بعدين 
عشان ماشي
نتكلم ها و بعدين ؟
و نتألم بس،بعدين
وخداني معاكي علي فين
بس ماشي


حبيبتي مش فاضي بتشهر
و كل اللي بعني بيتقهر
منمتش يا بيبي عنيا قفلت 
و مخي اللي سهر


مخي اللي سهر من كتر التفكير

شغل و مازيكا و عندنا تصوير

هوصل دلوقتي ولا فاضل كتير


لو فاضل كتير انا دايس
عامل حسابي و معيا ازازيز
عامل حسابي مخسرش انا فايز


تعبت مش هكدب اه جايز 
بس لسه انا مركز هركز و فايق
عايز الشهرة بعديها الجوايز 


انا ماشي 
بس ممكن اجي بعدين
و ممكن اسأل بعدين
نتعاتب بس بعدين 
عشان ماشي
نتكلم ها و بعدين
و نتألم بس بعدين
وخداني معاكي علي فين
بس ماشي


حبيبتي انا ماشي مشوار 
قلبك شيزلونج انا عندي اسرار
مشدش من البونج صحتي دولار
اسطوره في مجالي بحتفل كلعادة 


كل زمايلي بتقولي ولعانة
الشهرة بترن الشهرة زنانة
قلبك مسجون و انا قلبي زنزانة


هجيلك متأخر او ممكن مجيش الليلادي اساسا
كنت عايزك معيا ساعتها مقولتش بحبك مجازا
بتخانق عليكي مع نفسي و العادي اني بكسكب كلعادة
حبيبتي مختلف عنهم و عارف مش عايز اشادة


اتكلمنا،وجربنا،وحاولنا بس حاجة تتغير للاحسن في الاخر مفيش
مش فاضي اضيع في وقتي معاكي،في صور و اللبوم في فيلم و افيش
اللي بينا كان حرز و سكتك نصها في لجنة،و حكومة،وكلبش،وتفتيش 
انزلي انتي هنا و روحي دلوقتي يا بيبي و انا هحاول مجيش 


انا ماشي 
بس ممكن اجي بعدين
و ممكن اسأل بعدين
نتعاتب بس بعدين 
عشان ماشي
نتكلم ها و بعدين
و نتألم بس بعدين
وخداني معاكي علي فين
بس ماشي


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

حقائق عن يحيي عزام او يايا

معني كلمات اغنية الجميزه

كلمات اغنية بكلمك مش بترد