مشاركة مميزة

Privacy Policy for كن مدون If you require any more information or have any questions about our privacy policy, please feel free to contact us by http://cnmu.blogspot.com/p/c.html .   At كن مدون , the privacy of our visitors is of extreme importance to us. This privacy policy document outlines the types of personal information is received and collected by كن مدون and how it is used.  Log Files Like many other Web sites, كن مدون makes use of log files. The information inside the log files includes internet protocol ( IP ) addresses, type of browser, Internet Service Provider ( ISP ), date/time stamp, referring/exit pages, and number of clicks to analyze trends, administer the site, track user’s movement around the site, and gather demographic information. IP addresses, and other such information are not linked to any information that is personally identifiable.  Cookies and Web Beacons  كن مدون does use cookies to store information about visitors preferences

كلمات اغنية غلبة ابو الانوار



كلمات اغنية غلبة ابو الانوار :




مبخلصش زي الطاقة الشمسيه
بلعب ماتش و دي بطاقة دوليه
سايق راسي و الشهرة جمبيا
بسمع نفسي و معلي الاغنيه





بسمع نفسي و متجه للFame
نصايه و هقفل الGame
يا زميلي هصاحب بالين
ديما بسدد الدين





ديما بسدد و اجيبها في الجون
عاجبني شعرها و هجيبها ب الو
كسرت البيبان و غيرت الكالون
حببتي ما تطيري اكنك بالون





شهرتي في الطالع زمايلي علدش
مففل المنهج و كولو بيغش
هقلع التوةه و هعور في الوش
دمي ملوكي فا عمري ماكش





هجيب الBM و البورش و احفل
هجيب موزتين من اوربا و نسفل
هجيبهم و هاكل و بيهم اتكفل
مش بنزل امتحن و بطلع مقفل





بطلع مقفل اونطة
حبيبتي متشكر علشنطة 
فنان انا لا زم اتغندر 
هلبسكوا في رجليا انتو صندل





هشربكوا في سجاره و مش هعمل دماغ
باخد صاحبتك و بنعمل مساج
هاجي اكيد بس اما اقبض الكاش
هحتفل في الاخر و هلعب كراش





كوراس X2




غلبة غلبة
احنا نحضر نعمل قلبان 
غلبه غلبه 
احنا نحضر نعمل نوش





ننزل نقلبها
نحضر نخربها
صور في الشارع كتير 
يا حبيبتي الشهره متعبه





باراتي تدرس 
بدرفت و اخمس
بتكيش اني اطلع علمسرح
فا بطلع متحمس





مقدرش في مجالكوا الا الجدع الجدع
نصهم غالبا من الوجع اتوجع
نصهم ده فستك كلامهم ده بلح
اطخنهم لو شوفتوا اعتبروا اتشلح





اكسب مخسرش انا حسن شحاتة
انا واخد بطوله انا واخد اجاده 
هتخرج بسرعه و هضيف للشهادة 
هتخرج مذيع بس هفتح عيادة





عندي مخبء بس قصة
جيت اشوط قالولي لسه
عندي وقت اديكوا حصه
مش عندي وقت و مش هدسك





كوراس X2




غلبة غلبة
احنا نحضر نعمل قلبان 
غلبه غلبه 
احنا نحضر نعمل نوش


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

حقائق عن يحيي عزام او يايا

معني كلمات اغنية الجميزه

كلمات اغنية بكلمك مش بترد